04 oktober 2008

Möbeljättar kan vara bra


Jag jobbar på Ikea och brukar inte tycka det är så roligt att handla där, men se vad jag hittade i en monter när jag gick runt på lagret häromdan...
Det komiska är att jag har bett min mamma väva stolsdynor/överdrag i precis samma stil, kanske till och med färg. Hon har galet mycket gamla 70-tals garner liggandes i källaren sen hon var möbeltygsdesigner. De är i fina mjuka neutrala färger som den ovan eller gulgrön, fisblå, mellangrå, teakbrun... you name it!



När jag vandrade där på lagret fick jag även syn på denna sköna lampa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

snygg stol. Jag diggar också vitrinskåpet( med runt glasfönster) i stockholmserien. Dock lite för dyr för mig.

Sassy sa...

Jag köpte den lampan sist när vi va där, helt underbar! Den fanns i massa olika mönster o färger!!!